به گزارش روابط عمومی
بهسازان فردا، خسرو سرپیری، مدیرعامل و عضو هیئتمدیره این شرکت در آیین افتتاح شعبه منطقه شرق کشور، با بیان چگونگی ایجاد شرکت وثوق، سیر مراحل اخذ مجوز و اشاره به رسالت این شرکت که تبدیلشدن به برترین شرکت ارائه خدمات معتمد مالیاتی در کشور است بیان کرد: یکی از ابزارهای رسیدن به اهداف وثوق گسترش بازار و ارائه خدمات به مؤدیان از طریق راهاندازی شعب خارج از تهران است.
افتتاح ۷ شعبه تا پایان سال
او با اشاره به اینکه این شعبه ارائهکننده خدمات مالیاتی در مناطق خراسان شمالی، رضوی و جنوبی خواهد بود، بیان کرد: «وثوق بهعنوان بازوی اجرایی سازمان مالیاتی، فعالیت خود را صرفاً در تهران متمرکز نخواهد کرد و تا پایان سال ۷ شعبه منطقهای دیگر در کشور افتتاح و خدماتدهی به مؤدیان را آغاز خواهیم کرد و در تلاش هستیم در مسیر ارائه خدمات به جامعه اصناف و تولیدکنندگان گام برداریم.
عزم جدی گروه بانک ملت برای اجرای سیاستهای سازمان مالیاتی
محمد برزگری، رئیس شورای عالی مالیاتی کشور در این مراسم با بیان اینکه شرکت وثوق در بین شرکتهای معتمد در کمتر از یک سال امتیاز قابلتوجهی کسب کرده عنوان کرد: روند رشد این شرکت نشاندهنده عزم جدی گروه بانک ملت برای اجرای سیاستهای سازمان مالیاتی است و در تلاش هستیم که سازمان مالیاتی با سرعت بیشتری در مسیر برگشتناپذیر خود حرکت کند.
برزگری با اشاره به برگشتناپذیر بودن قانون پایانههای فروشگاهی تأکید کرد: مهمترین بازوی قدرتمند سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانههای فروشگاهی، شرکتهای معتمد هستند. ایجاد عدالت مالیاتی و شفافیت مالیاتی در کشور، نیازمند ایجاد شرکتهای معتمد ارائهدهنده خدمات مالیاتی بود و خوشبختانه شرکت وثوق با توسعه شعب خود، بهخوبی درحالتوسعه خدمات است.
مهدی موحدی بکنظر، رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانههای فروشگاهی با یادآوری نحوه تسلیم اظهارنامه در گذشته بیان کرد: با تأسیس شرکتهای معتمد قرار است اظهارنامههای دورهای مبتنی بر صورتحسابهای الکترونیکی و اطلاعات مندرج در آن، به شکل رویدادمحور در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گیرد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانههای فروشگاهی بر این باور است اهداف این سازمان افزایش بهرهوری و کارایی، توسعه پایانههای فروش و سامانه مؤدیان است و به این منظور باید پلی بهعنوان شرکت معتمد وجود داشته باشد تا بتواند به اهداف سازمان مالیاتی کمک کند. وی هدف دیگر این سازمان را هدایت و نظارت هدفمند بر اساس شاخصهای ارزیابی دانست و افزود: ایجاد فضای رقابتی و عادلانه بین شرکتهای معتمد از دیگر اهداف مرکز تنظیم مقررات نظام پایانههای فروشگاهی است.
موحدی بکنظر با یادآوری اینکه شرکت وثوق در مقایسه با سایر شرکتهای معتمد، امتیاز قابلتوجهی در مدت کوتاهی در بسیاری از شاخصها کسب کرده بیان کرد: سازمان مالیات شاخصهای ارزیابی مختلفی مانند تعداد مؤدیان تحت پوشش، میزان پوشش سهم از بازار، تراکم جغرافیایی، میزان رضایت مؤدیان و… در نظر گرفته و خوشبختانه آمار عملکرد شرکت وثوق نشان از رضایت مؤدیان دارد و با افتتاح شعب در کشور، در حال افزایش امتیاز خود است.
در ادامه این مراسم شاکر رضا مریدی، رئیس سازمان امور مالیاتی خراسان رضوی از رشد تعداد اظهارنامهها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خراسان رضوی خبر داد و بیان کرد: آغاز این طرح پویایی این سیستم را نمایان کرد و خوشبختانه اجرای قانون پایانههای فروشگاهی، بسیاری از مشکلات مؤدیان و کارگزاران را حل کرده است.
مهران مرشدی، رئیس انجمن صنفی مدیران عالی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سرعتبخشیدن به توسعه نیازمند تعیین تکلیف صورتحساب نوع سوم، بسترسازی مناسب سامانههای دولتی و انتقال دادهها به سامانه مؤدیان است اظهار کرد: شرکتهای معتمد، بیمهگران سازمان مالیاتی در مقابل جرائم احتمالی سامانه مؤدیان هستند و چنانچه در سازمان مالیاتی معتمدها را بهعنوان بیمهگر معرفی کنیم، جایگاه مناسبتری در بین مؤدیان خواهیم داشت.
همچنین گفتنی است در این مراسم، مریم لیلیدوست، مدیر امور مالی بانک ملت؛ مالک ضرغامی، مدیر شعب بانک ملت در استان خراسان رضوی؛ تقیپور، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت؛ آیدین آرنگ، مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی؛ علی گلزاری، عضو هیئتمدیره هلدینگ بهسازان فردا؛ محمد زیوری، معاون مالی و اقتصادی هلدینگ بهسازان فردا، اعضای اتاق اصناف استان خراسان رضوی و همچنین معاونین و مدیران شرکت وثوق نیز حضور داشتند.
شعبه شرق کشور شرکت وثوق در شهر مشهد، خیابان پاسداران، مجتمع فیروزه شرق، طبقه دوم، واحد ۲۱۱۵ آماده ارائه تمامی خدمات مالیاتی به مشتریان است.