به گزارش روابط عمومی هلدینگ بهسازان فردا٬ این سرویس موفق به کسی جایزه طرح برگزیده در محور محصولات و خدمات فناورانه ویژه مشتریان در گروه شرکت های حوزه فناوری و بانکداری دیجیتال شد.
بر اساس این گزارش، بانکداری ویدئویی به عنوان یک خدمت نوین بانکی بر بستر اپلیکیشن مگابانک با تکیه بر فناوری ارتباط ویدئویی زنده، خدمات و تراکنشهای مورد نیاز مشتری را فراهم نموده و امکان پشتیبانی اختصاصی از مشتریان را میسر میسازد.
مشتری برای دریافت این خدمت ابتدا باید از طریق فناوری احراز هویت غیرحضوری (eKYC)، تطبیق هویت شده و سپس در صف انتظار برای اتصال به بانکدار قرار میگیرد. پس از اتصال مشتری، بانکدار از طریق پنل بانکداری ویدیویی اطلاعات خدمت درخواستی مشتری را دریافت و در صورت نیاز پس از دریافت مستندات موردنیاز، حواله بانکی مدنظر مشتری را در بانکداری متمرکز به انجام میرساند.
لازم به ذکر است شرکت نرم افزار شقایق یکی از زیر مجموعه های هلدینگ فناوری بانک ملت است که در زمینه ارایه خدمات بانکی برای مشتریان بانک ملت بر بستر اینترنت فعالیت می کند.