behsazan-theme-change behsazan-theme-change
آخرین اخبار
شنبه  12 مهر 1404

گفتگوی بهتاک با مهران مستاجری، مدیر امور فناوری بانک ملت؛

بررسی تاب‌آوری دیجیتال در نظام بانکی 

سرویس حیاتی و حساس سرویسی است که بقای بانک در آن جانمایی شده است؛ پس از شناسایی این سرویس‌ها باید تهدیدها و ریسک‌های آنها شناسایی شوند. همچنین باید برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و لجستیکی انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی گروه بهسازان فردا، تداوم کسب و کار تبدیل به اولویت استراتژیک شده است. سرویس‌های بانک به قدری حساس شده‌اند و مردم توقع دارند در هر شرایطی حتی در شرایط بحران حداقل خدمات را از بانک دریافت کنند که باعث شده طرح تداوم کسب و کار در بانک جایگاه حیاتی داشته باشد.
  اگر بحرانی اتفاق افتاد ما سعی کنیم اثرات آن بحران را در شبکه به حداقل ممکن برسانیم. 
 اعتماد مشتریان به واسطه حفظ دادهای ایشان جلب می شود. بانک ملت برنامه‌ریزی جدی در راستای حفظ و نگهداشت اطلاعات فردی و مالی مشتریان پیش بینی کرده است. این نگهداشت شامل لایه زیرساخت، اصلاح فرآیندها، آماده‌سازی مراکز داده پشتیبان و سطح حداقل سرویس‌دهی در شرایط بحران است.
در بحث تداوم کسب وکار با توجه به اینکه شبکه بانکی بسیار پیچیده است، باعث می‌شود که چالش‌ها افزایش پیدا کند که این چالش‌ها ابعاد مختلفی دارد. 

ویدئو کامل را در لینک زیر ببینید:
https://aparat.com/v/lhcbk09
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ
آرشیو