behsazan-theme-change behsazan-theme-change
تازه ها
سه‌شنبه  2 اسفند 1401

کارگاه محصول - BMCkast

برگزاری کارگاه معرفی محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها”

کارگاه معرفی محصول سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد. در حاشیه همایشِ نهم نظام‌های پرداخت از محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها” رونمایی شد.


کارگاه معرفی محصول "سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها" در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.
در حاشیه همایشِ نهم نظام‌های پرداخت از محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها” رونمایی شد.
در این کارگاه کارشناس سرویس و سامانه در خصوص ویژگی های فنی، مزیت های رقابتی و همچنین ارزش افزوده ای که این محصول برای سازمان ها به ارمغان می آورد توضیحاتی را ارایه نمود.
نیازمندی امروز اکثر سازمان های دارای شعب متعدد و گسترده در پهنه جغرافیایی وسیع، امکان انتقال پیام ها، اهداف، استراتژی ها و دغدغه های مدیریت ارشد به رده های مختلف کارکنان سازمان توسط تماس تصویری و در فضایی اختصاصی و امن و بدون امکان شنود می باشد.
در این راستا شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی، به منظور رفع این نیازمندی و مدنظر قرار دادن محدودیت پهنای باند شبکه اختصاصی سازمان‌ها در ارتباط با شعب و بدون وابستگی به پلتفرم های داخلی و خارجی مرسوم، سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها را توسعه داده است.
سامانه BMCAST برای کدام سازمان های دارای شعب متعدد و گسترده در پهنه جغرافیایی وسیع،  سازمان های دارای شعب متعدد در خارج از کشور،  شرکت ها و صاحبان کسب و کارهای نوین،  برگزار کننده گان جشن ها و رویدادهای بزرگ درون سازمانی یا برون سازمانی و  مدرسین همایش های توسعه مهارت های فردی کاربردی است.
سامانه BMCAST دارای امکانات و مزیت هایی چون  برگزاری جلسات یا همایش ها با مدعوین فراوان،  عدم وابستگی به پلت فرم های مرسوم داخلی و خارجی،  برگزاری در زمان مقرر و هزینه های بسیارکمتر،  امکان مدیریت لیست کاربران مدعو و مجاز،  قابلیت تعریف گروه های خاص به تفکیک مناطق،  استفاده از فضای اختصاصی، امن و بدون امکان شنود،  پایش لحظه ای میزان مشارکت در جلسهو همچنین کیفیت صدا و تصویر حاضرین است. 
در پایان کارگاه معرفی محصول “سامانه پخش آنلاین جلسات و رویدادها” کارشناسان سرویس و سامانه به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.
 
سایر تصاویر
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو