behsazan-theme-change behsazan-theme-change

پــیــــشــــرو تـــحـــول
دیــجــیــتــالــــی بــــــا
نــوآوری و هــوشــمــنــدی

حوزه های کاری

زیرساخت های لازم جهت توسعه فناوری‌های نوین

تلاش برای شکل‌گیری و توسعه پایدار فعالیت‌های نوآورانه در اکوسیستم فناوری اطلاعات کشور
•    همگامی با تحولات کسب و کار و فناوری‌های مالی
•    بسترسازی برای شکوفایی و تجاری‌سازی نوآوری‌ها
•    امکان توسعه خدمات و محصولات و کاربردی نمودن دانش از طریق ارایه کمک‌های تخصصی،
•    امکان توسعه خدمات و محصولات جدید از طریق تحقیقات بازار محور، ایده‌سازی، پشتیبانی از پروژه‌های توسعه
•    امکان توسعه محصولات فعلی از طریق ارزیابی محصول / خدمات و حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای
•    تسهیل توسعه از طریق سیاستگذاری توسعه، پشتیبانی از مطالعات بهینه‌کاوی، توسعه مهارت‌ها و جهت‌دهی سرمایه‌گذاری
•    حمایت مالی و پشتیبانی به صاحبان ایده نوآورانه

 

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

باشگاه مشتریان

با هدف ایجاد پل ارتباطی مستحکم با همراهان همیشگی و با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه خدمات ویژه به اعضا علاوه بر خدمات متعارف
  • امکان فراهم کردن زمینه تجربه‌ای عالی و متمایز برای مشتریان
  • قابلیت توسعه و تولید محصولات و خدمات جدید، از راه شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان
  • ایجاد ارتباط و تبادل نظرمستقیم میان بانک و مشتریان
  • بازتابی شایسته به اعتماد مشتریان
  • ترویج فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی
  • افزایش میزان رضایت مندی مشتریان
  • تشویق مشتریان جهت جمع‌آوری امتیازات و شرکت در طرح‌های ویژه اعضای باشگاه مشتریان

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

تأمین و توسعه زیرساخت‌های بانکی و پرداخت

ارائه خدمات خلاقانه و نوین در مقیاس ملی و منطقه‌ای با هدف جلب رضایت حداکثری ذینفعان
  • امکان طراحی و اجرای راهبری شبکه
  • امکان طراحی و اجرای راهبری مراکز داده
  • ارائه خدمات در حوزه امنیت اطلاعات و سرویس‌ها
  • ارائه خدمات در حوزه سرویس‌های ارزش افزوده
  • ارائه خدمات در مرکز پایش امنیت

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

مشارکت در طرح‌های ملی حوزه فناوری

تلاش برای شکل‌گیری و توسعه پایدار فعالیت‌های نوآورانه در اکوسیستم فناوری اطلاعات کشور
•    همگامی با تحولات کسب و کار و فناوری‌های مالی
•    بسترسازی برای شکوفایی و تجاری‌سازی نوآوری‌ها
•    امکان توسعه خدمات و محصولات و کاربردی نمودن دانش از طریق ارایه کمک‌های تخصصی،
•    امکان توسعه خدمات و محصولات جدید از طریق تحقیقات بازار محور، ایده‌سازی، پشتیبانی از پروژه‌های توسعه
•    امکان توسعه محصولات فعلی از طریق ارزیابی محصول / خدمات و حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای
•    تسهیل توسعه از طریق سیاستگذاری توسعه، پشتیبانی از مطالعات بهینه‌کاوی، توسعه مهارت‌ها و جهت‌دهی سرمایه‌گذاری
•    حمایت مالی و پشتیبانی به صاحبان ایده نوآورانه

 

راهبری و اجرای راهکارهای فناوری محور

تلاش در جهت ارتقای کیفیت خدمات، رضایت و تأمین منافع استفاده کنندگان پرداخت الکترونیک با پیروی از اصول مشتری مدارانه و رفتار حرفه اي کارکنان
  • ارائه خدمات وتوسعه ابزارهاي پرداخت الکترونیک مبتنی بر الگوهای نوین و روزآمد دنیا با بازنگری مستمر در نگرش ها و عملکردها
  • توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان و ایجاد بسترها و زیرساخت‌های ارتباطی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • بهره‌گیری از استانداردها و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه پرداخت الکترونیکی
  • پاسخگویی به نیازهای آحاد مشتریان در حوزه پرداخت الکترونیک با بالاترین امنیت و بیشترین سرعت و پذيرش تبدیل شدن به یکی از برترین سازمان‌ها در حوزه ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در بازار های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی
  • ارائه خدمات تحلیل و طراحی و تولید سیستم‌های سفارش مشتری
  • امکان نظارت فنی بر پروژه‌های نرم‌افزاری
  • امکان تهیه‌ی سامانه نظام مدیریت تراکنش‌های الکترونیکی

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

بومی سازی و توسعه سامانه های معتبر خارجی

مرکز تماس و شبکه گسترده پشتیبانی کشوری

با هدف تعامل هر چه بهتر و سازنده¬تر با مشتریان و به تبع آن حفظ مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و همچنین جذب منابع و اعطای تسهیلات
  • امکان تسهیل استفاده مشتریان از خدمات بانکی(غیربانکی) و ارتقای سطح خدمات 
  • افزایش رضایتمندی و ایجاد حس وفاداری در مشتریان
  • تقویت ارتباطات با مشتری به منظور حفظ و نگهداشت مشتری
  • اتصال مشتریان و کارکنان به مرکز ارتباط و کاهش تعداد سفرهای درون شهری و صرفه‌جویی در وقت و هزینه ذینفعان
  • امکان ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب، CRM، ارتقا سیستم تلفنی مرکز ارتباط 
  • امکان پشتیبانی 24 * 7 در تمام طول سال 
  •  امکان طراحی بانک دانش و درخت موضوعی مرتبط با خدمات بانکی
  •  امکان پیاده سازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITIL) در مرکز ارتباط 
  • حوزه‌ی پشتیبانی پروژه‌های بانکی
  • تجهیز جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت کشور به سیستم پرداخت الکترونیکی 
  • پشتیبانی و خدمات سرویس و نگهداری فنی از سامانه‌ی پرداخت الکترونیکی جایگاه‌ها
  • پشتیبانی و بازاریابی پذیرندگان فروشگاهی 
  • پشتیبانی فنی شعب از طریق میز کمک متمرکز
  • حوزه‌ی شبکه‌های کامپیوتری
  • امکان طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های گسترده
  • امکان طراحی و پیاده‌سازی مراکز داده
  •  مشاوره و نظارت فنی بر پروژه‌های ایجاد شبکه

معماری و توسعه پلتفرم های کسب و کار دیجیتال

تلاش برای شکل‌گیری و توسعه پایدار فعالیت‌های نوآورانه در اکوسیستم فناوری اطلاعات کشور
  • همگامی با تحولات کسب و کار و فناوری‌های مالی
  • بسترسازی برای شکوفایی و تجاری‌سازی نوآوری‌ها
  • امکان توسعه خدمات و محصولات و کاربردی نمودن دانش از طریق ارایه کمک‌های تخصصی، 
  • امکان توسعه خدمات و محصولات جدید از طریق تحقیقات بازار محور، ایده‌سازی، پشتیبانی از پروژه‌های توسعه
  • امکان توسعه محصولات فعلی از طریق ارزیابی محصول / خدمات و حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای
  • تسهیل توسعه از طریق سیاستگذاری توسعه، پشتیبانی از مطالعات بهینه‌کاوی، توسعه مهارت‌ها و جهت‌دهی سرمایه‌گذاری
  • حمایت مالی و پشتیبانی به صاحبان ایده نوآورانه

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

آموزش های مدیریتی و فنی

خلاصه

مدیریت داده و تحلیل‌های پیشرفته

  • توانایی ارائه‌ خدمات حرفه‌ای در حوزه‌های مشاوره مدیریت و فناوری مبتنی بر تحلیل داده و مشاوره کسب و کار و طراحی راه‌حل های اختصاصی برای کمک به مشتریان در حل مسائل شان: 
    •  ارائه خدمات مشاوره و راهکارهای اختصاصی در حوزه تدوین الگوی بانکداری نسل ۴.۰ در کشور
    • ارائه خدمات مشاوره و راهکارهای اختصاصی در حوزه تدوین و راهبری تحول دیجیتال در کشور
    • ارائه خدمات مشاوره و راهکارهای اختصاصی در حوزه  نوآوری و توسعه کسب و کارهای فناورانه نوپا و فینتکها با محوریت تکنولوژی های نسل ۴.۰ صنعت نظیر  داده های عظیم، بلاکچین، هوش مصنوعی و روباتیک 

فعالیت شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان

prev
next