behsazan-theme-change behsazan-theme-change
آخرین اخبار
جمعه  7 بهمن 1401

گزارش نمایشگاه

حضور پررنگ گروه بهسازان فردا و شرکتهای آن در پنجمین نمایشگاه کار ایران

پنجمین دوره نمایشگاه کار ایران از پنجم بهمن به مدت سه روز برپا شد و گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت، با هدف ارتقا برند کارفرمایی و جذب نیروهای متخصص با شش شرکت زیرمجموعه خود؛ بهسازان ملت، به‌پرداخت ملت، مهندسى سيستم ياس ارغوانى، مهندسی نرم‌افزار شقایق، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، زیرساخت امن خدمات تراکنشی در این نمایشگاه حاضر شد.


پنجمین دوره نمایشگاه کار ایران از پنجم بهمن به مدت سه روز برپا شد و گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت، با هدف ارتقا برند کارفرمایی و جذب نیروهای متخصص با شش شرکت زیرمجموعه خود؛ بهسازان ملت، به‌پرداخت ملت، مهندسى سيستم ياس ارغوانى، مهندسی نرم‌افزار شقایق، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، زیرساخت امن خدمات تراکنشی در این نمایشگاه حاضر شد. 
افزایش حقوق به‌تنهایی نمی‌تواند سرمایه انسانی را حفظ کند
به گفته محمد صادقی؛ مدیرعامل بهسازان ملت، نمایشگاه کار با پیشینه ای که دارد، می‌تواند فرصت مناسبی  برای جذب نیروهای انسانی بر اساس نیازهای شرکت و هلدینگ باشد. بازدیدکنندگان جوان هستند و فرصت خوبی است که آنها با فعالیت شرکت آشنا شوند. شناخت نیروهای انسانی از شرکت یک الزام است، چراکه باعث می شود با دید باز و اشراف کامل بر فعالیت‌های شرکت فرصت های شغلی را انتخاب کنند.
او با بیان اینکه رسوب نیروهای انسانی در شرکت‌هایی با پشتوانه و بزرگ مانند بهسازان ملت نسبت به سایر شرکت‌ها  بیشتر است، توضیح داد: شرکت پشتوانه محکمی دارد و در موج‌ مهاجرت‌ها، کمتر با خروج نیروی انسانی مواجه شده است، با این‌ وجود همچنان مهاجرت و نگهداشت نیروهای انسانی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های اکوسیستم شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرده ایم.
 صادقی ادامه داد: تورم و دشواری تأمین نیازهای اولیه علت اصلی جابه‌جایی افراد است، گاهی تأمین مالی و حمایت موردنیاز هر فرد از قدرت شرکت‌ها هم خارج می‌شود و افزایش حقوق به‌تنهایی نمی‌تواند آنها را حفظ کند، در این شرایط با الگوگرفتن از کشورهای خارجی پروژه‌های خود را ارزش‌محور کرد‌ه‌ایم و در کنار حقوق، مزایا و وام و تسهیلات پاداش این پروژه‌های موفق را هم پرداخت می‌کنیم.
او صراحتاً عنوان کرد که باید از هر ابزار و روشی برای جذب و نگهداری نیروهای انسانی استفاده کنیم وگرنه تمام این جمعیت از کشور مهاجرت خواهند کرد.
بدون سرمایه انسانی شرکت ها به نقطه قابل قبولی نخواهند رسید
به گفته آیدین آرنگ؛ معاون راهبری کسب‌وکار گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا، استقبال از نمایشگاه کار و فرصت‌های شغلی بی‌نظیر بود و تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم گیری داشت.
آرنگ با اشاره به اینکه مهاجرت نيروها یکی از آسيب های پیش‌روی صنعت است گفت: تامین نیروی انسانی به یکی از چالش های جدی تبدیل شده که گریبان صنعت را گرفته است و در حال حاضر تمام شرکتها با آن درگیر هستند.
وی با تاکید بر اینکه  در حال حاضر ۴ هزار  سرمایه انسانی در هلدینگ بهسازان فردا مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد:  با توجه به تعداد بالای سرمایه انسانی، این هلدینگ تصمیم گرفته جهت نگهداشت نیروها در حوزه برندینگ کارفرمایی و منابع انسانی  اقداماتی انجام دهد که از آن جمله می توان به مدلسازی حقوق و دستمزد و بکارگیری نیروهای جوان متخصص اشاره کرد.
معاون راهبری کسب‌وکار گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا تاکید کرد: هلدینگ بهسازان فردا و شرکت های وابسته آن، همکارانشان را سرمایه انسانی می‌دانند نه نیروی انسانی و معتقدند با وجود تمام ظرفیت‌های موجود، هلدینگ، بدون سرمایه انسانی به نقطه قابل قبولی نخواهد رسید.
نگهداشت نیروهای کلیدی یکی از برنامه‌های مهم گروه بهسازان فردا است
بر اساس گفته‌های احسان عرب؛ مدیر منابع انسانی گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا، استقبال‌ کارجویان در پنجمین نمایشگاه کار ایران تاحدی بود که این مجموعه را به 50 درصد اهدافش نزدیک‌تر کرده است. 
وی با اشاره به اینکه گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ فناوری اطلاعات خاورمیانه و بهپرداخت ملت که رتبه اول را در بین شرکت های پی‌اس‌پی‌ دارد، برای اولین‌بار در نمایشگاه کار ایران شرکت کرده اند و بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
عرب تاکید کرد: گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا از موفق‌ترین مجموعه‌ها در زمینه نگهداری سرمایه‌های انسانی است.  البته کاستی هایی هم وجود دارد که برطرفشان خواهیم کرد. هدف هلدینگ جذب بهترین نیروهای متخصص و جلب رضایت آنها برای پایداری است. به گفته او، نگهداشت نیروهای کلیدی یکی از برنامه‌های مهم گروه فن ‌آوران هوشمند بهسازان فردا است، در این راستا در کنار افزایش حقوق که مهم‌ترین چالش است مزایای رفاهی و برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند خواهد شد.  

 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو